Aeroportul din Pittsburg, SUA a fost tratat cu Radcon Formula #7

Suprafaţa tratată: Pista de decolare/aterizare de 86.000 mp


Radcon Formula #7 aplicat la betonul pistei de decolare / aterizare a Aeroportului din Pittsburg, SUA
Acesta este aeroportul din Pittsburg şi aici am aplicat continuu 86000 mp pe durata a 72 de ore sub lumina reflectoarelor pentru a putea redeschide pista cât mai curând posibil ceea ce era critic.

Ceea ce vă arătăm acum aici este că am folosit pulverizatoare late şi camioane de udare pentru a putea trata cei 86000 mp în timp de 72 de ore şi, dacă înmulţim acestea cu numărul de pulverizatoare, vedem că viteza de aplicare a fost foarte mare.

O problemă ce a dus în principal la necesitatea aplicării de Radcon Formula #7 a fost problema degradării pistei datorită fenomenului de îngheţ/dezgheţ ceea ce făcea ca nisipul să pătrundă în motoarele cu reacţie ale avioanelor. Aici am realizat tratamentul atat în scopul prevenirii efectelor generate de fenomenul de îngheţ/dezgheţ cât şi pentru a consolida betonul.

Dacă Aeroportul Internaţional din Kuala Lumpur, Malaezia era tratat cu Radcon Formula #7…


Fotografia prezintă îndepărtarea a 50.000 mp de membrană cu probleme la Aeroportul Internaţional din Kuala Lumpur, Malaezia. Dacă Radcon Formula #7 ar fi fost utilizat pentru împermeabilizarea acestei locaţii, s-ar fi obţinut o impermeabilizare pe viaţă.

O aplicare de Radcon Formula #7 ar fi fost la aproape jumătate din costul de înlocuire a membranei originale, nu ar mai fi fost necesar un buget pentru membrană iar câştigul pentru mediu ar fi fost imens nemaitrebuind ca materialul defect al membranei să fie utilizat ca material de umplutură.

Este foarte interesat de reţinut că această membrană are o vechime de doar 7 ani. Condiţiile de mediu sunt extrem de dăunătoare sistemelor tradiţionale de impermeabilizare a construcţiilor.