Ivar Ness, inginer de poduri din Norvegia, prezinta experienta sa cu Radcon Formula #7
Click aici pentru descarca si citi recomandarea sa referitoare la folosirea produsului Radcon Formula #7 la podurile Administratiei Nationale Norvegiene a Cailor Ferate.
Pod rutier din Belgia tratat cu Radcon Formula #7
Localizare: H.S.L. Kortenberg – Proj 3383
Client: Belgium State Rail
Aplicator: Orbi Construct N.V.
Suprafaţa tratată: Platforma de 1.800 mp a podului
Radcon Formula #7 aplicat la betonul de structură
Aplicarea produsului Radcon Formula #7 s-a facut în acest caz tablierului podului rutier Tuc-Rail din localitatea Kortenberg, în apropiere de Bruxelles. S-au facut economii uriaşe datorită protecţiei cu Radcon Formula #7 în loc să se folosească piatră de balast feroviară.
Principalele avantaje ale folosirii de Radcon Formula #7 pentru poduri
Puteţi vizualiza şi detaliile de proiectare pentru poduri. |
Low Cost Bridge Deck Manual (l. eng.) [Manual pentru realizarea ieftină a hidroizolaţiei la tablierele de poduri] |
|
Fisuri evidente în amestecul de beton a platformei podului
Din proiectare s-a stabilit folosirea de betoane în amestec cu zgură ceea ce a dus la crearea fisurilor din imaginea alăturată. Chiar dacă arată urât, fisurile sunt stabile şi atunci s-a optat pentru tratamentul cu Radcon Formula #7, obţinându-se un efect de etanşare totală. În acest proiect betonul folosit a avut în componenţă până la 60% zgură, de tipul CEM/111A mix.
Podul rutier Holendalen din Norvegia
Client: Norwegian State Railway
Contractant: Skanska (Sweden) & Ragnar Evensen AS (Norway)
Suprafaţa tratată: 6000 mp (podul în sine şi grinzile de margine)